hétfő, november 01, 2010

Díjat kaptam!

Igen, méghozzá két helyről is megkaptam a "Kreatív blogger" díjat!
Nagyon-nagyon köszönöm BB-nek, a "Paleoihlet" szerzőjének és az "LC Cuisine" szerzőjének (kinek nevét nem tudtam kinyomozni:)Ígérem, minden igyekezetemmel azon leszek, hogy e kitüntető címnek a jövőben is megfeleljek (egyre inkább)!
Továbbá itt köszönöm meg minden olvasómnak, követőmnek a belém vetett bizalmat, az érdeklődést, a visszajelzéseket, hozzászólásokat!
A díjjal együtt járó "kötelezettségek" egyike, hogy tovább kellene adnom 7 másik blognak. Remélem senkinek nincs ellenére, de én rendhagyó módon teljesítem ezt a feladatot: nem egyszerre, kapkodva, hanem megfontoltan szeretném szétosztani a díjakat, azoknak, akikről igazán azt gondolom, hogy megérdemlik :) Ezért a nyitva hagyott helyeket később töltöm majd fel, a frissülést pedig 1-1 új post jelzi majd.
  • MOSOLYKA - Elsőként álljo itt egy lány blogja, aki az izomsorvadás ellenére nem ismer olyan szót hogy rosszkedv. Viszont lételeme a vidámság, mosolygás és derű. Ő Hozleiter Fanny. Olvassátok szeretettel. És olvassátok, mert megéri, higgyétek el!






További "kötelezettségem" megosztani veletek 7 dolgot magamról. Az előbbihez hasonlóan ezt a 'feladatot' is rendhagyó módon teljesítem. Már csak azért is, mert  nehéz magamról objektív képet festeni. Honnan tudjam, mi az ami igazán fontos és mi az ami kevésbé? Mi az ami tényleg jellemez, és mi az a tulajdonság, amit csak szeretnék a magaménak tudni? ezért inkább megkértem a barátaimat, jellemezzenek ők pár szóban/mondatban. Kinek, hogyan tetszik. Írják le spontán az első gondolataikat, ami rólam eszükbe jut. Ilyennek látnak a barátaim (a válaszok érkezési sorrendjében):
  • "Kreatív, utóbbi időben feshiniszta, régebben egy kicsit hedonista, ambiciózus, az régebben jobban, mint most, most inkább életélvező, analizáló, utóbbi időben ugyancsak sportiszta, önsanyargató, természetesen okos."
  • "életvidám cinikus, hatalmas szívvel. überverbális kolibri. elszánt gasztromajszter. manócska MINDIG stílusos csomagolásban. mr wolf női kiadásban (tudod, ő a Pulp Fiction-ös problémamegoldó, aki nem ismer lehetetlent)"
  • "kompakt, akaratos, énekel, fesztivál, kávé, jóindulat-segítség, diéta"
  • "Kicsi, aranyos belevaló csajszi, vagány, kreatív és szeretem!"
  • "kitartó, odaadó, kedves és szép :)"
Neveket azért nem írok, mert nektek úgysem mondana semmit. Én pedig mindegyikről tudnám ki írta, még akkor is, ha nem lettek volna aláírva a válaszok. Köszi nektek!

2 hozzászólás:

erzsébetcsizmadia írta...

Gratulálok a dijhoz! Megérdemled szerintem is.

botao írta...

köszi :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...